Mi a Vivre és hogyan működik?

Mi a Vivre és hogyan működik?

A Vivre egy webáruház, ahol bútorokat, dekorációkat , otthoni és életmód tartozékokat, kiegészítőket talál. A Vivre ötvözi az értékesítési kampányokat, amelyek pár nap alatt lejárnak, olyan termékekkel, amelyek tartósan a webhelyen vannak, hogy a legjobb online vásárlási élményt nyújtsa.

Hogyan számítják ki a végső árat?

A rendelés értékét a termékek árának összege (ár megjelölve minden terméknél) és a szállítási költségek díja adja. Ha Ön a kézbesítéskor történő fizetést választja, 150 Ft-os díjat számítunk fel, a nehezebb és nagyobb volumenű termékeknél kezelési költség számítódik fel.

Hogyan fizetek?

Számos módja van a megrendelés fizetésére. Készpénzben kézbesítéskor a futárszolgálaton keresztül, 150 Ft költség számítódik fel erre a szolgáltatásra. Az online kártyás kifizetés kizárólag a PayU rendszeren keresztül történik. Ugyanakkor ellfogadott hitel kártyával történő fizetés (Előnykártya) részlet fizetés esetén. Banki átutalással online bankingen keresztül vagy fizetési megbízással a megrendeléstől számított 48 órán belül. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük, küldjön fizetést igazoló e-mailt az info@vivre.hu címre.

Mikor és hogyan történik a szállítás?

A termékek kézbesítési időszaka függ azok elérhetőségétől és fel van tüntetve minden termék oldalán. A kézbesítés futárszolgálaton keresztül történik, a rendelés leadásakor közölt intervallumon belül és függ a legkésőbbi szállítási periódussal rendelkező terméktől.

A Vivre lerakatból való útnak indítástól számolva hány napon belül kézbesítődik a csomag?

Értesíteni fogjuk e-mailben a csomag útnak indításakor, pár napon belül pedig a futárszolgálat veszi fel Önnek a kapcsolatot ( telefonon/sms-ben) a kézbesítés céljából.

Vásárolhatok és kaphatok nyugtát cégre?

Igen. Ebben az esetben, kérjük, válassza az "Igen" opciót a "Szeretne céges számlát?" kérdésre a megrendelési folyamat második lépésénél (jobbra fent). Ha céges nyugtát szeretne, jelezze óhaját a kézbesítést intéző futárnál az utánvét kiegyenlítésekor.

Hogyan tudok összevonni több rendelést?

A rendelések összevonása érdekében, kérem küldjön egy e-mailt az info@vivre.hu címre, megadva a rendelések számát, amelyekre az összevonást kéri. Rendelések összevonása akkor lehetséges, ha utánvétes rendelésről van szó és a kézbesítési időszak utolsó napja azonos, illetve az eltérés nem haladja meg a +/- 1 napot. Összevonással az eredeti rendelés törlődik, a státusza "Törölt Rendelés" lesz, a termékek az összevont rendeléshez lesznek hozzáadva.

Elhalaszthatom a rendelés kézbesítési időszakát?Hogyan?

A rendelés kézbesítési időszakát maximum 14 nappal tudjuk elhalasztani, a kézbesítési időszak utolsó napjától számolva. A rendelés kézbesítésének elhalasztásáért, kérem küldjön egy e-mailt az info@vivre.hu címre, megadva a rendelés számát, amelyre a kézbesítési elhalasztást kéri.

Hogyan tudok visszamondani egy megrendelést?

Megrendeléseit Ön is törölheti a saját felhasználó fiókjából, a "Törlöm a megrendelést". Egy másik módja a rendelés törlésének, egy rendelés törlése kérelem küldése e-mail-ben az info@vivre.hu címre, megadva a rendelés számát, amelyre a rendelés törlését kéri.

Hogyan mondhatok le egy terméket?

Termék törlése érdekében kérjük küldjön egy e-mailt az info@vivre.hu címre a rendelés számát megjelölve, a termék elnevezésével és a darabszámmal. A termék törlése addig lehetséges, amig még a Vivre raktárában van.

Hogyan tudok visszaküldeni egy terméket?

A megrendelés visszaküldhető az átvételtől számított 30 napon belül. A visszaküldés ingyenes (a szállítást a Vivre fizeti) és futárszolgálaton keresztül történik azon a dátumon amelyet Ön megjelöl a visszaküldés elindításakor. A visszaküldés elindítása érdekében kérjük kattintson a Visszaküldés linkre a lap alján. A link csak akkor elérhető, hogyha a felhasználó be van jelentkezve. A visszaküldött termékek ellenértéke visszautalódik 14 napon belül, az Ön által megjelölt bankszámlaszámra. Amennyiben nem töltötte ki a visszaküldő nyomtatványt, győződjön meg, hogy a termékek a Románia, Bukarest, Soseaua Giurgiului, nr 321, cod postal 040667,4 kerület címen kézbesítődnek, valamint küldje el a visszaküldést igazoló dokumentum adatait az info@vivre.hu e-mail címre.

Mennyi időn belül térítik vissza a visszárú értékét?

A visszárú értéke a visszaküldés elindításától számolt 14 napon belül kerül utalásra.

Megváltoztathatok egy terméket a leadott rendelésen belül?

A leadott megrendelés nem módosítható.Törölje az aktuális megrendelését, és indítson el egy új megrendelést, ha egy másik terméktípust, egy másik modellt vagy színt szeretne, de nem a készlet és a termék elérhetőségének ellenőrzése előtt a Vivre oldalon.

Hozzáadhatok több terméket a leadott rendeléshez?

Leadott rendeléshez rendszerünk nem engedélyez újabb terméket hozzáadni. Kérjük adjon le újabb megrendelést, mi pedig összevonjuk azokat abban az esetben, ha a kézbesítési időszak azonos (az intervallum utolsó dátumát figyelembe véve).

Hogyan járok el ha egy sérült terméket kaptam?

Amennyiben sérült terméket kapott, kérjük, küldjön egy e-mailt az info@vivre.hu e-mail címre, fényképekkel, amelyek a kár mértékét illusztrálják. A reklamációt átveszi a Vivre csapat.

Hogyan módosíthatom a kézbesítési adatokat?

A kézbesítési cím vagy a telefonszám módosítása érdekében kérjük küldjön egy e-mailt az info@vivre.hu címre a rendelés számával és az új adatokkal.

Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?

Kérjük kapcsolódjon a https://www.vivre.hu/?forgotPassword=true linkre és írja be azt az e-mail címet, amelyikkel regisztrált. A rendszer egy új jelszót fog létrehozni, amelyet elküld Önnek a megjelölt e-mail címre.

Hol találhatóak a rendeléshez kapcsolódó dokumentumok: számlák, garancia levelek, megfelelőségi nyilatkozatok, használati utasítások és termékleírások?

A számla, valamint a megrendeléshez kapcsolódó egyéb dokumentumok (garancia, használati utasítás és termékleírás, megfelelőségi nyilatkozatok) letölthetőek a Vivre felhasználói fiókból. Lépjen be a " Megrendelések" szekcióba a "Fiókom" részből, kattintson a megrendelésekhez tartozó "Részletek" linkre, és megtalálja a hivatkozásokat ezekhez a dokumentumokhoz.

Mikor találok meg egy terméket az oldalon, amelynek készlete jelenleg kimerült?

Az ajánlatok időben korlátozottak, de a beszállítónk készletétől függően próbáljuk visszahozni a termékeket az oldalra. Egy bizonyos termék ellenőrzéséhez használja a keresési funkciót.

Hol látom a visszaküldési fuvarlevélszámot (awb) ?

A visszaküldési fuvarlevélszámot abban az e-mailben közöljük, amelyet a visszaküldés elindítása után kap.

Van lehetőségem több terméket visszaküldeni ugyanazon csomagban?

Igen, van lehetőség több termék visszaküldésére ugyanabból a megrendelésből vagy különböző megrendelésekből, a felhasználói fiók "Visszaküldés" linkjére kattintva. A termékek kiválasztása és a visszaküldési formanyomtatvány teljes kitöltése után a futárszolgálat átveszi az egy vagy több megrendelésből származó visszaküldendő termékeket ( a a maximum 30 napos visszaküldési időnek megfelelően).

Top