FAQ

A Vivre Élmény

A legszebb vásárlási élményt szeretnénk nyújtani, ezért a világ minden tájáról gondosan megválasztott termékek széles választékát készítettünk mindenki számára.

Kategóriák: A Vivre Élmény

A napi kollekciók egy jól meghatározott időtartam alatt vannak leforgásban, ez idő alatt megvásárolható a gondosan kiválogatott termékek sokasága. Egyes termékek korlátozott mennyiségben vannak megjelenítve az oldalon, ezért ajánlott, hogy időben és gondosan vedd igénybe az ajánlatainkat.

Kategóriák: A Vivre Élmény

A feliratkozás nagyon egyszerű és hasznos, mivel naprakész leszel a legjobb ajánlatokkal és meglepetésekkel amelyeket a Vivre kínál naponta. A feliratkozás a saját fiókból történik, lépj az “Adataim → Preferenciáim” fiókokra.

Kategóriák: A Vivre Élmény

Lehetőséged van arra, hogy a hírlevelek gyakoriságát kiválaszd az Adataim→ Preferenciáim fiókokból, kiválasztva a “Feliratkozás a hírlevélre naponta” illetve “Feliratkozás a hírlevélre hetente” opciókat.

Kategóriák: A Vivre Élmény

Igen! Hívd meg ismerőseid a fiókodból, és az ők első rendelése után 4000 Ft értékű Vivre pontot kapsz, amelyet egy következő rendelésed alkalmával használhatod fel.

Kategóriák: A Vivre Élmény

Fiókom

Néhány egyszerű lépéssel: kattints a Regisztrálás -ra és írd be az email címed valamint a jelszavad.

Kategóriák: Fiókom

A saját fiókodban megtalálhatod a rendeléseidet: módosíthatod a szállítás intervallumát, hosszabíthatod ezt, törölheted a rendelésed, módosíthatod a megrendelt termékek mennyiségét, módosíthatod a szállítási és a számlázási címet.

Kategóriák: Fiókom

Kattints a következőkre: ‘Bejelentkezés’ és ‘Elfelejtetted’ majd írd be az email címedet amellyel bejelentkeztél. Egy új jelszavat küldünk a regisztrált email címre.

Kategóriák: Fiókom

A fiók törlésére, mivel az új GDPR rendelet előírja, megkérünk küldj egy erre vonatkozó emailt a dpo@vivre.eu email címre. A lehető legrövidebb időn belül, a személyes adatok védelméért felelős kollégáink, kérésed elolvassák és megoldják.

Kategóriák: Fiókom

Egy pont értéke 1 Ft és a www.vivre.hu oldalon levásárólható. A pontok számát megtekintheted itt: “Vivre Pontok”. (lásd 9.9. Vivre kedvezménypontok (pontok). Vivre pontokban részesül a Vivre Marketplace partnereink által értékesített termékekre is, viszont ezen pontok összege csak a Vivre által értékesített és szállított termékekre használhatóak fel.

A pontok a rendelés értékének legfeljebb 30%-át jelenthetik.

Kategóriák: Fiókom

A Vivre pontok 3 hónapig érvényesek és felhasználhatóak a jövőbeli megrendelések esetén. Hogyan szerezhetsz Vivre pontokat?

a hírlevélre való feliratkozás alkalmával 4000 Vivre ponttal jutalmazunk;
minden általad meghívott ismerősöd lezárt megrendelése után 4000 Vivre Pontot kapsz;
a www.vivre.hu oldalon minden kifizetett megrendelés után visszakapod a rendelésed értékének 3%-át Vivre Pontokba.

A pontok a rendelés értékének legfeljebb 30%-át jelenthetik.

Kategóriák: Fiókom

Nem. Minden egyes Vivre tagnak csak egy fiókja lehet. ( lásd 9.1.4. Minden Tagnak csak egy fiókja lehet.)

Kategóriák: Fiókom

Fizetés

A következő fizetési módok állnak rendelkezésedre:
Utánvétes fizetési mód
Online kártyás kifizetés (kizárólag az Adyen-n keresztül lehetséges)
Banki átutalás – A megrendelés leadásától számított 48 órán belül, internetes banki szolgáltatáson vagy fizetési megbízás által történik.
Ha ezt a fizetési módot választod, küld el a fizetési igazolást e-mailben az info@vivre.hu címre.

Kategóriák: Fizetés

A számla letölthető a saját felhasználói fiókból: Profilom > Megrendeléseim > Rendelés# fül alatt. A termlékekkel kapcsolatos dokumentumokat (számla, jótállási jegy stb.) a Vivre Markeplace partnereink szállítják a megrendelt termékekkel együtt.

Kategóriák: Fizetés

Igen. A rendelés véglegesítése előtt a kézbesítési cím megadásakor a következő kérdéssel fogsz találkozni: Szeretnél céges számlát? IGEN – NEM. Válaszd az ‘’IGEN’’ lehetőséget a cég adatai megadásához. Amennyiben elfelejtetted megjelölni, írhatsz az info@vivre.hu e-mail címre, és mi segítünk Neked számlázási adatok rögzítésével, de legkésőbb a hónap 18. napjáig szükséges jelezned. (lásd 9.2.6. A megvásárolt termékek számlázása)

Kategóriák: Fizetés

Megrendelések

Megrendelés elküldéséhez a kívánt terméket közvetlenül a keresési mezőben, vagy a megjelenített menü termék kategóriáinak böngészésével is megkeresheted. Add hozzá a kívánt termékeket a kosaradhoz a „Kosárba teszem” gomb kiválasztásával, majd amikor készen állsz, lépj a „Megrendelés befejezése” gombra.

Kategóriák: Megrendelések

A termékek szállítási ideje a készlettől függően eltérő, és a termék bemutató oldalán található meg. A szállítási idő a felhasználói fiókon belül a „Megrendeléseim” részben található.
A megrendelés a címedre történő kézbesítését a GLS és a HDT futárszolgálat biztosítja a megrendelés leadásakor megadott időintervallumon belül és ezt a leghosszabb szállítási idővel rendelkező termék határozza meg.
A Vivre Marketplace partnerek által árusított termékeket kizárólag azok a futárcégek szállítják, amelyekkel a partnernek szerződésük van.

Kategóriák: Megrendelések

Előleg fizetéssel (online fizetés bankkártyával vagy banki átutalással) leadott rendelések szállítása ingyenes, ha a Vivre Deco termékeit tartalmazza. Ha az utánvétes fizetést választja, a visszatérítési díj a Kosárban jelenik meg, és a vásárolt termékektől függően változhat. Az utánvétes rendelés kifizetése a futárcég által végzett kiegészítő szolgáltatással jár.

A Vivre Marketplace partnereink által értékesített és szállított termékeket tartalmazó rendelések szállítási díjai a megrendelés teljesítése előtt a kosárban jelennek meg.

Kategóriák: Megrendelések

Amikor a termékek elhagyják a Vivre raktárt, értesítést kapsz , “Jó hírek” tárgyú e-mail formájában, amelyben értesítünk a csomag fuvarlevélszámáról annak érdekében, hogy követni tudd csomagod állapotát.
Továbbá SMS-ben értesítést kapsz a futártól a csomag kézbesítésének dátumáról és becsült időintervallumról.

Kategóriák: Megrendelések

A gyors kiszállítás a raktárunkban már meglévő termékekre érvényes, legfeljebb 5 napos szállítási idővel. A kívánt terméket a “Gyors szállítás” szűrő kiválasztásával keresheted meg, amelyet a keresősáv alatt találsz.
Most megoszthatod a rendelést, mielőtt elküldöd, a bal oldali két gomb egyikének megjelölésével: “Gyors kézbesítés” és “Standard kézbesítés”. Így a gyors szállítású termékek képezik az első megrendelést, a hosszabb szállítású termékek pedig a második megrendelést.

Kategóriák: Megrendelések

Azt akarjuk, hogy a termékek a legjobb körülmények között és a lehető legrövidebb időn belül érjenek hozzád. Ezért megpróbáljuk azonnal elküldeni a termékeket, ahogy beérkeztetjük őket a raktárunkba: egy rendelés több csomagra oszlik, az egyes termékek szállítási adataitól függően.
Ez azt jelenti, hogy a csomagokat különböző napokon kézbesítik, attól függően, hogy mikor hagyják el a termékek a raktárunkat, illetve attól, hogy a futárszolgálat hogyan kezeli őket.
Az esetleges szállítási díj változatlan marad, mivel azt eredetileg közöltük a megrendelés visszaigazolásakor.

Kategóriák: Megrendelések

Ha a kézbesítési cím nehezen megközelíthető helyen található, a futár felveszi veled a kapcsolatot, hogy gondoskodjon arról, hogy a küldeményt egy könnyen megközelíthető helyen adja át, további díjak felszámolása nélkül.

Kategóriák: Megrendelések

Mivel a futárcégek minden autóhoz egyetlen ügynököt használnak, szüksége lehet a segítségedre a nagyobb termékek kezelésében.

Kategóriák: Megrendelések

Igen. Rendeléseket utánvétes fizetéssel adhat le 70,000 Ft összegig. Az utánvétes fizetés esetén 1,180 Ft szállítási díj kerül felszámításra. (A termékek kézhezvételekor fizetendő a futárszolgálat által végzett kiegészítő szolgáltatás.)

Kategóriák: Megrendelések

A következő okok miatt a megrendelés „Meghiúsult kifizetés” státuszt kaphat:
lejárt az idő, hogy hozzáadd az SMS-ben kapott kódot a kártyával történő online fizetéshez;
a használt kártyának nincs elegendő pénzeszköze a tranzakció sikeres végrehajtásához, vagy van egy fizetési korlát, amelyet azzal a bankkal állítottál be, amely a kártyádat kiállította;
korlátozva van az utánvétes fizetési lehetőség, ezért a rendeléseket csak előlegfizetéssel tudod elküldeni;
a rendelés befejezése előtt a “Vissza” gombra kattintottál így egy automatikus rendelés jött létre;
Ha a fenti helyzetek egyikében találod magad, a megrendelést a rendelkezésre álló készlet függvényében elküldheted újból. Ugyanakkor az info@vivre.hu e-mail címen kérheted a megrendelés kifizetésének módosítását banki átutalásra vagy utánvétes kifizetésre, 70000 Ft értéken belül.

Kategóriák: Megrendelések

A fizetési módot úgy módosíthatja, hogy kérelmét e-mailben közli velünk az info@vivre.hu e-mail címen, a rendelési szám és a kívánt fizetési mód megjelölésével az alábbiak szerint:
– a „fizetési hiba” státuszt kapott bankkártyás online fizetés esetén választhat utánvétes vagy banki átutalással történő fizetést;
– bankkártyával fizetett megrendelés esetén banki átutalással választhatja ki a fizetési módot;
– banki átutalással történő kiegyenlítetlen rendelés esetén választhatja az utánvétes fizetési módot, 70000 Ft összegig;
– utánvétes megrendelés esetén választhatja az átutalásos fizetési módot, ahol a 19900 Ft feletti megrendelés esetén a 1180 Ft készpénz-visszatérítési díj megszűnik.

Kategóriák: Megrendelések

A csomag tartalmának ellenőrzése nem minden futárszolgálat esetében megengedett, ezért egyelőre nem tudjuk biztosítani ezt a lehetőséget.

Kategóriák: Megrendelések

Ne aggódj! A csomagot a futárszolgálattal együtt azonosítjuk. Ha megrendelésed hiányos volt, értesíthetsz minket e-mailben az info@vivre.hu címen, elküldve a megrendelés számát és a kézbesítési fuvarlevélszámot, és mi elvégezzük a szükséges ellenőrzéseket.

Kategóriák: Megrendelések

Fontos, hogy miután megkaptad a csomagot, ellenőrizd és 48 órán belül értesíts bennünket az esetleges rendellenességről, a probléma közösen történő megoldása érdekében.

Kategóriák: Megrendelések

Nem. A forgalomba hozott és elérhető termékek kizárólag az oldalon jelennek meg.

Kategóriák: Megrendelések

Az utánvét nem választható a 70000 Ft értéknél magasabb megrendeléseknél. Továbbá, ha két megrendelésed nem veszed át, akkor a rendszer automatikusan blokkolja az utánvétes fizetési lehetőséget és csak előre fizethetsz (kártyás fizetés és banki átutalás).
A feloldáshoz legalább két megrendelést ki kell előre fizetned.Utólag újra ellenőrizzük a felhasználói fiókod, és lehetőséged lesz arra, hogy kiválaszd a szállításkor történő fizetést. (Lásd az ÁSZF 9.1. pontját).
Az egyes Vivre Marketplace partnerek csak az előre kifizetett fizetési lehetőséget, az online kártyás fizetést fogadják el.

Kategóriák: Megrendelések

Termékek

Kizárólag online elérhetőek a Vivre ajánlatai.

Kategóriák: Termékek

A beszállító készletétől függően, megprobáljuk mielőbb újra megjeleníteni a kedvenc termékeidet az oldalon. Addig is használd a “Kedvencek”, majd az “Elkelt | Értesítsen, Amikor Készleten Van” opciókat, így e-mail-ben értesítést fogsz kapni, amint a termék újra kapható.

Kategóriák: Termékek

Válaszd ki a kívánt kategóriát ahonnan vásárolni szeretnél a felső menüsorból. Egy precíz kereséshez használd a következő szűrőket: Ár, Stílus, Márka és Szín.

A beszállítók/partnerek szerinti termékválasztási szűrőnél a beszállítók/partnerek megjelenítési sorrendje a listában automatikusan kijelzésre kerül annak a termékszámnak megfelelően, amelyekben a beszállítók/partnerek vannak a kiválasztott kategórián/keresésen belül.

Kategóriák: Termékek

Az RRP (ajánlott kiskereskedelmi ár) a beszállító által ajánlott árra vonatkozik, és a termék költségeinek összehasonlító értékeléséhez használható fel.

Kategóriák: Termékek

Ha egy adott termék mellett megjelenik egy olyan címke, amely tartalmazza a Vivre-n folyamatban lévő kampány nevét (például a Black Sale címke) azt jelenti, hogy a termék az adott kampány része, és kedvezményes áron van értékesítve a kampány teljes időszaka alatt.

Kategóriák: Termékek

Hasonló termékek a megoldás a sikeres vásárláshoz. Ha a kívánt termék nem érhető el az oldalon, választhatsz hasonló termékeket. Ezek alternatív változatok, amelyek ugyanabba a termékcsaládba, kategóriába vagy márkába tartoznak.

Kategóriák: Termékek

20 különböző terméket lehet kosárba helyezni, legfeljebb 12 darab mennyiségben.

Kategóriák: Termékek

A kosárban szereplő termékek 14 percig maradnak lefoglalva, majd visszakerülnek a kínálatba.

Kategóriák: Termékek

Igen. Annak érdekében, hogy egy terméket kicseréljünk egy rögzített de még nem szállított megrendelésből, e-mailt kell küldened nekünk a terméket megjelölve amelyet törölni szeretnél, majd új rendelést szükséges rögzíteni az új termékre vonatkozóan.

Kategóriák: Termékek

Nincs. Termékcsere nem elérhető. A terméket azonban a megrendelés kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaküldheti, amely elérhető a “Visszaküldés” részben.

Kategóriák: Termékek

A Vivre termékekre vonatkozó garancia összhangban van az Európai törvényekkel (lásd 9.7. Minőség és garancia).
A megfelelőségi nyilatkozat és a használati utasítás a “Megrendeléseim” -> “Dokumentumok letöltése” menüpont alatt érhető el.

Kategóriák: Termékek

Ha hiányos termék érkezett, értesíts bennünket e-mailben az info@vivre.hu címen a rendelésszámot, terméket és a hiányzó elemet megjelölve. A gyorsabb ügyintézés érdekében csatolj néhány képet az összeszerelési útmutatóról, kiemelve a hiányzó alkatrészt.
A kivizsgálást követően visszatérünk egy megoldással legkésőbb 3-5 munkanapon belül. Ugyanakkor emlékeztetni szeretnénk, hogy bármely terméket ingyenesen visszaküldheted a kézbesítést követő 14 napon belül.

Kategóriák: Termékek

Visszáru

A termék visszaküldésére a megrendelés kézbesítésétől számított 14 napon belül van lehetősége közvetlenül az ügyfél fiókjából, a „Visszaküldés” menüpontban, a megjelenő listából kiválasztva a megfelelő termékeket és kitöltve az online visszaküldési űrlapot. A kiválasztott dátumon a futárszolgálat munkatársa érkezik a megadott címre a csomag elhozatala céljából. A terméket szükséges visszacsomagolni az eredeti csomagolásba és lezárni azt.
A raktárba való beérkezést követően a munkatársaink ellenőrzik a visszaküldött termékeket.
Azok a termékek esetén ahol módosításokat, karcolásokat, túlzott használatot, ütéseket, elektronikai cikkek esetén mechanikai / elektromos sokkot vélnek felfedezni elutasíthatják a termék feldolgozását és visszaküldhetik a vásárló részére.
A Vivre Deco által értékesített és szállított termékek esetén a Vásárlót terheli a visszaküldött termékek szállítási díja, amely a felhasználói fiókban megtekinthető és a visszaküldött termékek darabszámától, méretétől és/vagy súlyától függően változhat. A Vivre Marketplace partnerei saját visszaküldési szabályzatuknak megfelelően felajánlhatják a visszaküldött termékek szállítási díjának fedezését (a visszaküldés okától függetlenül, kivéve a visszaélésszerű visszaküldés eseteit). A visszaküldési feltételek a partner oldalán, a Visszaküldés és garancia rovatban találhatók, amelyet a visszaküldeni kívánt termék oldalán a nevére kattintva érhet el. A termék visszaküldésének feltételeit a Marketplace partner kezeli, futárcégekkel, amelyekkel szerződésük van.

Kategóriák: Visszáru

Annak érdekében, hogy a termékek biztonságosan vissza érkezzenek, szükséges kitöltened a visszaküldési űrlapot. Ily módon nyomon követhetjük a termékek raktárba való bejutásának és feldolgozásának folyamatát.
A termékek visszaküldése a Vivre által ajánlott eltérő módon is lehetséges, de teljes mértékben a Te felelősségedre és költségedre.

Kategóriák: Visszáru

Bármely terméket visszaküldheted a csomag kézbesítésének napjától számított 14 napon belül.

Kategóriák: Visszáru

Olyan termékeket, mint például fehérnemű, fürdőruha vagy kozmetikai cikk, nem lehet visszaküldeni, mivel azok kibontása esetén veszélyeztethetik a fogyasztók egészségét.

Kategóriák: Visszáru

A visszaküldött termékek értékét legfeljebb 14 napon belül visszautaljuk a megadott bankszámlaszámra.

Kategóriák: Visszáru

Load More

A vivre.hu-ra