• Gyors kiszállítás
5590 Ft 5956 Ft RRP ?
Elkelt
  • Erre a termékre ingyenes a szállítás.
Leírás
A professzionális Phytorelax Pro hajbalzsam a kapilláris rostot újjáépíti, és mélyíti a hajat.
A folyékony keratinnal képzett formula táplál és hidratál a hajszálba hatolva.
Antisztatikus hatású , csillogóvá és egeszségessé varázsolja a hajat.
Műszaki adatok
Méret 500 ml
Űrtartalom: 0.5 liter
Súly: 0,500 Kg
Anyag: Ingredients: Aqua/Water/Eau, Cetyl alcohol, Behenamidopropyl dimethylamine, Orbignya oleifera seed oil, Hydrolyzed keratin, Hydrolyzed sericin, Lactic acid, Parfum [Fragrance], Tocopherol, Phenoxyethanol, Benzoic acid, Dehydroacetic acid, Hexyl cinnamal, Ethylhexylglycerin, Pentylene glycol.
Termékek ugyanabból a márkából
Termékek ugyanattól az eladótól
Termék részletei:
Visszaküldés: Azok a kozmetikai termékek, amelyek dobozban és lezárt fóliában kézbesítődnek, csak lezárt, felbontatlan állapotban küldhetők vissza.
Dokumentumok
Vigye fel kis mennyiségben frissen mosott és nedves hajra.
Fésülje és hagyja hatni néhány percig.
Langyos vízzel öblítse le.
Lezárt termék szavatossági ideje: 2022.
Phytorelax
A Harbour tudományos laboratóriumában egy új, nagyon innovatív terméket hoznak létre az akkori évek trichológiai piaca számára: egy 33 üveg természetes összetevő keverékéből készült, fiolát hajhoz, bölcsen elosztva növényi kivonatok és illóolajok között. Egy igazi növényi szépségápolás, amelyet a professzionális világnak szenteltek, amely addig soha nem értékelte a természetes kozmetikumok lehetőségeit. A kikötői üveg azonnal sikeres volt; a szépségszalonok ügyfelei nagyon boldogok voltak a kezelés után, és a bőr megkönnyebbülésének és wellnessének érzéséről számoltak be, amelyet még soha nem éreztek. Ennek a kereskedelmi sikernek köszönhetõen született meg a Phytorelax név: egy név, amely a saját filozófiáját tartalmazza; funkcionális hatóanyagok és növényi kivonatok használatából eredő wellness és relaxáció.

Az Új EU Általános Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) megfelelően, kérjük, fogadja el a sütik használatát a következő célokra: a felület megfelelő működése, a felület használatának mérése, speciális funkciók, például az ajánlott termékek és más típusú funkciók, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a különböző marketingcsatornákon keresztül a legmegfelelőbb ajánlatokat hozzuk Önnek.