2 db Férfi boxeralsó 12/14 év
SKU: 2009757
Méret
- Brand: FEVITEX
- Forgalmazza és Szállítja: VIVRE DECO
- Gyors kiszállítás
Kézbesítés:
- Gyors kiszállítás elérhető 12 darabra.
- Kézbesítési idő: 27 Június - 01 Július
Előnyök:
- 32.9 Vivre pont i
- Ingyenes szállítás az egész országban az előre fizetett rendelések esetén 19900 Ft.
3290
Ft
5003
Ft RRP ?
Leírás
Fehérnemű mintáink kiváló minőségű modellek, amelyek kivételes puhaságot és kényelmet biztosítanak. A merész színek és a logó a jellegzetes rugalmas szalagokon egy kis vidámságot és eleganciát kölcsönöznek. Fehérneműink egyik jellemzője a rugalmas derék pamut logóval, valamint a szövetszerkezet, amely garantálja az optimális mosási állóságot.
Műszaki adatok
Title | Value |
---|---|
Méret | 12/14 év |
Ajánlott: | fiúknak |
Súly: | 0,160 Kg |
Anyag: | 95% pamut, 5% elasztán |
Szín: | szürke, zöld |
Szett: | 2 fiú boxeralsó |
Dokumentumok
Garantált minőség
Garantáljuk, hogy a termék eredeti és a Vivre felhatalmazott a forgalmazására
Használati útmutató
Tisztítható (°C): 30
Vasalás (°C): 110
Fehérítő használható: nem
Szárítógépben szárítható: igen
Professzionálisan tisztítható: nem
Anyag összemegy: nem
FEVITEX
A Fevitex eredete 1990-re nyúlik vissza. Cégünk létrehozása, amelynek célja az egész család számára készült fehérneműk tervezése és gyártása volt, és ma is a központja Ontinyentben (Valencia) található.
Jólét, felszabadulás, kényelem, lágyság, elegancia, láthatatlanság ... Ezek az ÉRTÉKEK, és mi jellemez minket. A filozófiánk a márka keletkezése óta azon alapszik, hogy értékeink révén meghódítsuk és spanyol otthonokban tartózkodjunk.
30 éves tapasztalatával a Fevitex márka ma az ország egyik legrangosabb intim ruházati márkája, amely a legjobb minőségű és versenyképes árakat ötvözi a műszaki szövetekkel és a merész formatervezéssel.
Jelenleg raktárunk és nagykereskedelmi értékesítési helyünk Ontinyentben található, ahol több mint 200 referenciával rendelkező katalógus áll rendelkezésünkre az ügyfelek számára.
Ugyanakkor jelentős forrásokat szánunk a vállalat digitalizálására, azzal a céllal, hogy olyan online környezetet hozzunk létre, amely megkönnyíti a vásárlási folyamatokat, és segíti az ügyfelet abban, hogy gyorsan és intuitív módon megtalálja a szükségeseket.