Diesel Bad EDT 50ml férfi parfüm
SKU: 2290682- Brand: DIESEL
- Forgalmazza és Szállítja: Bolvári József Ev.
- Gyors kiszállítás
16999
Ft
17999
Ft RRP ?
Elkelt
Leírás
Diesel Bad EDT
A Diesel egy olyan márka, mely nem a földhöz ragattaknak lett kifejlesztve. Provokatív, rendkívüli és kifinomult. A márka olasz tervezője Renzo Rossa, aki mindentől eltérőt, különlegeset és nem elcsépeltet alkotott. A pimasz és kihívó szlogenjeivel magára vonzza a divat- és parfümvilág tekintetét.
A csábítás egy játék. Merész és kifinomult játék. A Bad az első parfüm, amely a dohány és a kaviár illatát ötvözi, így egy addiktív, pulzáló, mégis friss-fás ütemet hozott létre. Ezt tükrözi a márka arcának választott színész, Boyd Holbrook is.
A játék a citrusjegyek és hideg fűszerek izgalmas rohanásával kezdődik. A kardamom és a levendula újjáéledve harapja meg a bergamottot. Majd a kaviárjegyek sóssága, mint egy izzadságcseppek az ember vésett testén, felejthetetlen, erotikus érzetet teremt. A durva és férfias dohány és az írisz gyökerei felmelegítik az érzelmeket. Ezek a mérgező jegyek végül elveszítik az irányítást.
Fejjegyek: bergamott, kardamom, lila levél, levendula. Szívjegyek: laviár, orris, zsálya, sós. Alapjegyek: tonkabab, ambroxan, dohány, pacsuli.
A Bad üvege csábító és férfias megjelenésű. Fekete bőrbe borítva a klasszikus fekete bőr motoroskabátra utal. Technikai áttörést mutat be az innovatív gravírozási és nyomtatási technika eredményeként a bőrszerű textúrában mikrogravírozott üveg. Bár első pillantásra a palack áthatolhatatlannak tűnik, az átlátszó Bad logó lehetővé teszi a belső megjelenést. Lángoló réz belseje azt a benyomást kelti, hogy a palack belülről ég.
Műszaki adatok
Méret | 5x9 |
Súly: | 0,300 Kg |
Szín: | brown |
Termékek ugyanabból a márkából
Termékek ugyanattól az eladótól
Termék részletei:
Visszaküldés: | Azok a kozmetikai termékek, amelyek dobozban és lezárt fóliában kézbesítődnek, csak lezárt, felbontatlan állapotban küldhetők vissza. |
DIESEL
A Diesel egy innovatív nemzetközi márka, amely farmernadrágok és egyéb ruházati cikkek széles választékát kínálja. 1978-as megalapítása óta a Diesel hihetetlen növekedést mutatott és a prémium casual farmer termékek pionírja lett. A Diesel filozófiája a kezdetektől ugyanaz maradt. Renzo Rosso, az alapító, egy olyan márkát álmodott meg, amely az önkifejezésre, az egyéniségre és az odaadásra helyezze a hangsúlyt. A Diesel folyamatos megújulással fejlődik, mindegyik szezonban nem kevesebb, mint 3000 új termékkel jelentkezik.