Kétszemélyes ágynemű

SKU: 3168658
Kézbesítés:
  • Kézbesítési idő: 07 Szeptember - 19 Szeptember
  • A termék eredete: Görögország.
Előnyök:
  • 1433.7 Vivre pont i
  • Ingyenes szállítás az egész országban az előre fizetett rendelések esetén 40000 Ft felett.
47790 Ft 50745 Ft RRP ?
  • Erre a termékre online kártyás fizetés esetén ingyenes a szállítás.
Leírás
  • Záró rendszer: boríték
Műszaki adatok
Title
Value
Súly:
3.0 Kg
Anyag:
pamut szatén, Anyag sűrűsége: 240 TC, Pamut típusa: szatén
Szín:
szürke
Szett:
1 lepedő (cm): 270X280
1 alsólepedő méret (cm): 270X280
2 párnahuzat (cm): 50X70
Gyerek design
nem
Mosható (°C)
30
Vasalás (°C)
110
Dokumentumok
Mosható (°C): 30
Vasalás (°C): 110
Fehérítő használható: nem
Szárítógépben szárítható: nem
Professzionálisan tisztítható: nem
Az anyag összemegy: nem
Guy Laroche
Guy Laroche, Franciaországban jött létre1923 -ban, francia divattervező és a névadó cég alapítója. Rövid amerikai tartózkodás után, hogy új készruhagyártási módszereket kutasson, Párizsban alapított egy divatos ateljert. Első, kedvező fogadtatású kollekciójában újra élénk színeket vezetett be, és ügyes vágásáról és szabásáról volt ismert, különösen a fiatalabb nők körében. Laroche alatt több ismert tervező dolgozott, például Azzedine Alaia, Valentino és Issey Miyake. 1989 -ben halt meg, 66 éves korában. Guy Laroche házában ma már butikok és engedélyek találhatók szerte a világon, stílusát és esztétikai ideálját kínálva számos termékben, például férfi és női ruházatban, fehérneműben és egyéb kiegészítőkben. parfümök, bútorok és otthoni kollekciók. A Vamvax Greece hivatalos engedélyezője és forgalmazója a Guy Laroche otthoni kollekcióinak, beleértve a szőnyegeket, a törülközőket és a fürdőruhákat, az asztalterítőket és a nappali huzatokat, a gyermek- és babagyűjteményeket, az ablakfüggönyöket és a professzionális termékeket.

Az Új EU Általános Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) megfelelően, kérjük, fogadja el a sütik használatát a következő célokra: a Vivre felület megfelelő működése, a Vivre felület használatának mérése, speciális funkciók, például az ajánlott termékek és más típusú funkciók, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a különböző marketingcsatornákon keresztül a legmegfelelőbb ajánlatokat hozzuk Önnek.