3 db-os kávéskanál készlet Carl Schmidt Sohn-Ibiza, 18/10 rozsdamentes acél, ezüstözött

SKU: 3880917
  • Gyors kiszállítás
Kézbesítés:
  • Kézbesítési idő: 17 április - 25 április
3100 Ft 3219 Ft (-3%) ?
Leírás

Carl Schmidt Sohn márka 1829-től
Egy márka, amely kardok gyártásával kezdte meg tevékenységét.

A Wupper folyó mentén, Kölntől 30 km-re északkeletre fekvő Solingen városát 1374-ben alapították. Ez a 120 000 lakosú város, amely ma a pengekészítéséről híres, 1829 óta ad otthont a Carl Schmidt Sohn márkának.

A vasérc jelenléte Köln (Németország leggazdagabb kereskedelmi központja) közelében azt jelentette, hogy Solingen gyorsan a fémfeldolgozás központjává vált. A 14. században finom minőségű kardpengéket gyártottak itt, és Solingen szerződést kötött, hogy minden kardját és fegyverét Kölnbe adja el, ahol a kész markolatokat és az eladott fegyvereket rögzítették. A 14. század végétől és a 15. század elejétől kezdve Solingen környékén kovácsműhelyeket találtak, ami hozzájárult Solingen hírnevéhez, mint Észak-Európa kovácsközpontja. A solingeni kardkovácsok olyan helyeken jelentek meg, mint például a Brit-szigetek angolszász királyságai. Észak-Európa nagyra értékelte a Solingenben készült fegyverek minőségét, és az egész európai kontinensen kereskedtek velük.

Napóleon, aki rövid ideig, a waterlooi csata utáni 1815-ös lemondásáig uralkodott Solingenben, megszüntette a kereskedőcéhek monopóliumait. Solingen kard- és evőeszköz-ipara gyorsan növekedett, bár Bonaparte Napóleon francia császár ezt megakadályozta. A Carl Schmidt Sohn 1829-ben kezdte meg a kardgyártást. 1830-ra a termelés elérte a heti 2000 kardot, és több mint 100 kovácsot, köszörűst és munkást foglalkoztatott. Mivel Németország gyorsan az ipari szerszámok gyártásának fellegvárává vált, a Carl Schmidt Sohn 1869-ben megkezdte a kések, evőeszközök, borotvapengék, ollók és zsebkések gyártását is. A külföldről érkező kés iránti kereslet növekedésével a Carl Schmidt Sohn elkezdte növelni a késgyártást. és kevesebb ollót és borotvát. A századforduló óta a legtöbb Carl Schmidt Sohn kést Európa-szerte exportálták.

A Carl Schmidt Sohn azóta is kiváló minőségű kések és evőeszközök gyártásáról ismert, amely a Solingen városában folytatott hosszú gyártási múltra épül. Solingen ma is Németország késgyártó központja, ahol a német kések mintegy 90%-át gyártják.

Már 1928-ban a híres "Continental", "Solingia" vagy "La Casita" kés termékcsaládokat nagy sikerrel értékesítették Európa-szerte. Az 1829 több mint 180 éve foglalkozik késfejlesztéssel és késgyártással, és folyamatosan javítja a forma és a funkció kombinációját.

Termékleírás

3 darabos Carl Schmidt Sohn kávéskanalas készlet 18/10 rozsdamentes acélból.


terméktípus: Szett.
Típus: Evőeszköz.
Anyag: 18/10 rozsdamentes acél.
Kezelje Az Anyagot: 18/10 rozsdamentes acél.
Szín: Ezüstszín.
Fogantyú színe: Ezüstszín.
Fa konstrukció: Kézi / automatikus mosás.
Hasonló termékek
Carl Schmidt Sohn
Carl Schmidt Sohn 1829-ben kezdte el a kard gyártást. 1830-ig a gyártás heti 2000 kardot, és több mint 100 kovácsot, darálót és munkást alkalmazott. Mivel az ipari szerszámgyártás gyorsan melegágyává váló Németországban Carl Schmidt Sohn késeket, evőeszközöket, borotvapengéket, ollót és zsebkéseket is gyártani kezdett 1869-től. Amint a tenger iránti kereslet a kések iránt nőtt, Carl Schmidt Sohn növelni kezdte a kések gyártását és kevesebb olló és borotva. Már a századfordulón a Carl Schmidt Sohn kések többségét Európába exportálták. Azóta Carl Schmidt Sohn kiváló minőségi kések és evőeszközök gyártásának kiválóságáról ismert, hosszú távú gyártástörténet alapján Solingen városában. Ma Solingen továbbra is Németország késközpontja, ahol a német kések körülbelül 90% -át gyártják. Már 1928-ban Európában nagy sikerrel értékesítették azokat a híres kés termékcsaládokat, mint a „Continental”, „Solingia” vagy „La Casita”. 1829 több mint 180 éve foglalkozik a kés fejlesztésével és gyártásával, és folyamatosan javította a forma és a funkció kombinációját.

Az Új EU Általános Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) megfelelően, kérjük, fogadja el a sütik használatát a következő célokra: a felület megfelelő működése, a felület használatának mérése, speciális funkciók, például az ajánlott termékek és más típusú funkciók, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a különböző marketingcsatornákon keresztül a legmegfelelőbb ajánlatokat hozzuk Önnek.